Білл Вільямс – унікальна особистість ринку ф’ючерсів

Bill WilliamsБілл Вільямс (Bill M. Williams) – мультимільйонер і, безсумнівно, одна з найбільш унікальних особистостей на ринку ф’ючерсів. Він є автором бестселерів з біржової торгівлі, а також засновником школи Profitunity Trading Group, вчитися в яку мріє практично кожен трейдер початківець. Свою популярність Вільямс отримав, створивши революційний напрямок аналізу ринків – Теорію Торгового Хаосу, поставивши під сумнів значимість фундаментального і технічного аналізу.

Вперше Білл Вільямс дізнався про трейдинг від свого однокурсника, який вже отримував непоганий дохід від торгівлі на біржі. Кожен день, обговорюючи з товаришем ситуацію на ринку, Вільямс все більше втягувався в ідею стати трейдером. Перші кроки на біржі він зробив під керівництвом свого друга. Тривалий час спільна торгівля була дуже успішною. Набравшись досвіду, він вирішив почати самостійно заробляти на біржі. До того часу він вже закінчив університет, одружився і став самостійним трейдером, проте торгівля приносила Вільямсу лише збитки. Як відомо, одного разу потрапивши на ринок і відчувши смак реально одержуваного прибутку, вже важко відмовитися від цього. З Вільямсом сталося те ж, що відбувається з переважною більшістю трейдерів: в спробах знайти ефективну стратегію, яка покладе край невдач і фінансових втрат, він почав купувати найдорожчі аналітичні огляди, щодня пильно стежити за новинами, встановив на будинку супутниковий біржовий канал… Як сказав він сам, в одному з інтерв’ю: «Все це допомогло мені втрачати гроші ще швидше! Моя дружина казала: «Я не знаю, чим ти там займаєшся, але коли ти торгував без усього цього, ти заробляв, а з усім цим – тільки втрачаєш». До речі, за визнанням Білла саме завдяки підтримки дружини він не залишив торгівлю раніше, ніж вона почала приносити прибуток, тому свою книгу, вперше опубліковану в 1995 році він присвятив своїй дружині Еллен. Перше видання книги «Торговий хаос» наробило багато галасу серед біржових трейдерів і аналітиків, які спочатку різко критикували теорію Білла Вільямса, адже вона відкидала такі стовпи ринкового прогнозу як фундаментальний і технічний аналіз. Але незабаром з’явилися послідовники і шанувальники нового методу, в багато програм графічного аналізу стали включати індикатори Вільямса, вони висвітлювалися в спеціалізованих періодичних виданнях, а пізніше, використовую елементи теорії стали прогнозувати напрям руху ринків. У своїй теорії, яку сам Білл Вільямс називає новим поглядом на ринок, він стверджує, що всі ринки – природне явище, їх рух неможливо передбачити методами класичної науки, а вже тим більше, використовуючи фундаментальний і технічний аналіз. Перший піддався критиці з причини того, що на капіталізацію компаній впливає дуже багато чинників, передбачити напрям розвитку яких неможливо, а другий за свою лінійність і негнучкість, а його складова, аналіз і прогнозування руху цін за допомогою фігур, названа в книзі «ворожінням на кавовій гущі». Нова стратегія принципово змінює підхід до трейдингу – не потрібно прогнозувати напрямок руху ринку, потрібно рухатися разом з ним, в яку б сторону він не рухався. В основу стратегії покладено винайдена Вільямсом Фрактальна геометрія і такі поняття як «Рушійна сила ринку» (Awesome Oscillator – AO), «Прискорення / Уповільнення рушійної сили» (Acceleration / Deceleation Oscillator – AC). Використовуючи Теорію Хаосу, Білл Вільямс пропонує трейдеру залишитися наодинці з ринком, відкинувши все зайве, беручи до уваги тільки рух ціни. Використовуючи техніки, описані в книзі «Торговий Хаос», трейдер зможе відкрити позицію в момент зародження тренду, а в разі розвороту тренда зафіксувати більшу частину прибутку або закрити позицію з мінімальними втратами. Працюючий по своїй торговельній системі невтомний Білл Вільямс продовжує її вдосконалювати. За його словами, вона стає простіше і приносить ще більше прибутку, половину якої ця неординарна людина регулярно відраховує на благодійність.

Сподобалось?! Поділись з друзями!

Опубликовать в Google Plus
Опубликовать в Мой Мир
Опубликовать в Одноклассники
Опубликовать в Яндекс